جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۷ بهمن ۱۱, جمعه

آقاي رجب طيب اردوغان ما نيز از شما حمايت ميکنيم...




آقاي رجب طيب اردوغان نخست وزير کشور مسلمان و همسايه ترکيه ما وبلاگنويسان ايراني از اين حرکت دلاورانه و بسيار ارزشمند شما حمايت ميکنيم
و به پاس اين غيرتمندي شما هر يک مطلبي چند از اين کار ارزشمند شما در وبلاگهايمان درج ميکنيم
و به سران بي خرد و ترسويي کشورهاي عرب مسلمان که هنوز به بندگي و بردگي اربابان اسرايئلي و آمريکايي خود مشغولند تذکر ميدهيم . اينان بايد در مقابل شما از شرم و خجلت بميرند . و چه بي واهمه خطاب به رئيس صهيونيستي گفتيد که: اسرائيل در غزه دست به يک قتل عام زد اين غير قابل انکار است من خود دو نخست وزير اسرائيل را مي‌شناسم که به من گفتند از ورود به سرزمين‌هاي اشغالي با تانک لذت مي‌برند اگر خواستيد اسامي آنها را هم خواهم داد هر چند شما خود اسامي آنها را مي‌دانيد.

و چه زيبا متذکر شديد که: شما ادعاهاي دروغ مي‌کنيد شما از کودک کشي و آدم کشي لذت مي‌بريد.

و با ترک کردن مجلس مهر باطل شد را از طرف مردم ترکيه بر پيشاني صهيونيست زديد

گواراي وجودتان اين همه استقبال مردم ترکيه و دعا هاي مظلومين غزه و استقبال همه آزاد انديشان و قلم به دستان آزاده جهان

وقتي به اين حرکت جوانمردانه و غيرتمندانه نخست وزير ترکيه نگاه ميکنم . افسوس ميخورم که چرا روساي ديگر کشوهاي اسلامي که کليد دار و رئيس کشورهاي اسلامي که خود را حاکم مطلق بلاد اسلامي و عربي ميدانند اينگونه مذبوهانه و ذليلانه به سازش و تکريم رژيم صهيونيستي مي پردازند.آخر چرا مثل کبک سر در زير برف بي همتي و بي غيرتي خود فرو برده اند؟؟؟؟

وقتي چهره ترسان غاصب صهيونيست را در اجلاس مشاهد کردم و چهره بر افروخته برادر اردوغان را در پشتيباني و حمايت از مظلوميت مردم و کودکان غزه ديدم نا خود اگاه براي شادي روح امام خميني قدس سره صلوات فرستادم. اري در آستانه سيمين سالگرد پيروزي اتقلاب اسلامي ايران آنچه آن پير و مرشد مي خواست و مي گفت الان به ثمر نشسته و همچنان اهداف بلند ايشان به اثبات خواهد رسيد. و اين بر شوکت و فر اسلام و ديدگاه هاي بلند انقلاب اسلامي اضافه خواهد گشت.

امروز از اينجا يک بار ديگر به سران بي همت و بي غيرت عرب تذکر ميدهيم که اگر همراه مردم مسلمان کشورهاي خود نباشند و حامي ظلم و آدمکشي روز افزون امريکا و اسرائيل غاصب باشند ان شاء الله به زودي به دست مردم مسلمان خود در دادگاهاي عدالت محکوم و منفور خواهند شد.


ودادگاه جنايتکاران جنگي شامل حال حکام بي غيرت عرب هم خواهد شد .


يَأَهْلَ الْکِتَابِ لِمَ تَلْبِسُونَ الْحَقَّ بِالْبَاطِلِ وَ تَکْتُمُونَ الْحَقَّ وَ أَنتُمْ تَعْلَمُونَ(71)ال عمران


اى اهل کتاب، با آنکه از حقيقت آگاهيد، چرا حق را به باطل مى آميزيد و حقيقت را کتمان مى‏کنيد؟ (71)


يَأَيهَُّا الَّذِينَ ءَامَنُواْ إِن تُطِيعُواْ فَرِيقًا مِّنَ الَّذِينَ أُوتُواْ الْکِتَابَ يَرُدُّوکُم بَعْدَ إِيمَانِکُمْ کَافِرِينَ(100)ال عمران


اى کسانى که ايمان آورده‏ايد، اگر از گروهى از اهل کتاب اطاعت کنيد شما را از ايمانتان به کفر باز مى‏گردانند. (100)

۱ نظر: