جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۷ اسفند ۱۱, یکشنبه

بيانيه وبلاگنويسان در اعتراض به هتاکي به ساحت مقدس پيامبر

آن هنگام که دستگاه قضايي کشور اسلامي در مقابل اهانت‌هاي هاشم آغاجري چشم پوشي کرد؛ آن هنگام که ما هم مانند برادران مسئول(!) فقط محکوم کرديم، همان زمان بايد فکر انتشار چنين افکار التقاطي را مي‌نموديم.
امروز اگر شبستري در دانشگاه صنعتي اصفهان و در جبهه مشارکت اصفهان چنين صحبت هايي را در رد مسئله عصمت پيامبر و در اهانت به امام معصوم را مطرح مي کند، نشان از يک حرکت از قبل طراحي شده است. نشان از جلسات منظم براي ضربه زدن به دين است. همان جلساتي که به گفته فاضل ميبدي در جمع هاي اصلاح طلبي در تهران برگزار مي شود.
صحبت هاي شبستري در اصفهان ادامه سخنراني هاي افراد معلوم الحالي همچون عليرضا رجايي، عبدالله رمضان زاده و فاضل ميبدي است. چرا که اينان نيز در گذشته به اصفهان سفرهايي کرده بودند و به نوعي جامعه ديني را زير سئوال برده بودند اما شبستري را براي زدن تير خلاصي به اصفهان فرستادند که الحمدالله با بيداري دانشجويان موفق به اين کار نشدند.
اينان که امروز در پي جايگزين کردن اسلام غربي هستند همان هايي هستند که قبل از انقلاب اسلامي نيز در گروه هاي کمونيستي عضويت داشتند. اگرچه هاشم آغاجري شبهه ايجاد مي کند و بايد در نظر داشت که استادي به نام بهزاد نبوي دارد. هم او که در يک عمليات با کمونيست ها شرکت داشت و در زماني که مانند بقيه قصد خودکشي داشت ولي خواست خداوند چنين بود که زنده بماند بلکه هدايت شود. اما چنين نشد و او در نظام اسلامي نيز دست اقدامات منافقانه خود برنداشت.
ما انتظاري از طيف اصلاح طلب نداريم چرا که هويت آنان براي همه مشخص است و از اقدامات ضدديني آنان در هشت سال دوران اصلاحات مطلعند. اما از مسئولين امنيتي و دستگاه قضايي انتظار داريم در مقابل چنين افرادي عکس العمل نشان دهند. اگر مسئولين در مقابل اهانت ها ساکت بنشينند بدانند که قطعنا در اهانت به پيامبر اعظم(ص) شريک خواهند بود.
و اما اي کساني که قصد حذف اسلام را داريد و همواره در پي ضربه زدن به آن هستيد بدانيد ما مسلمان شيعه و مجاهد هستيم و روحيه اي جهاد در وجود تک تک ما وجود دارد. جهاد ديروز جهاد سخت بود پدران ما مردانه ايستادند و امروز که شما جنگ نرم را آغاز نموده ايد ما نيز جهادي نرم و فکري خواهيم داشت.
در همين زمينه از ديگر دوستان و مجاهدان مجازي که همواره اگاهانه و مجدانه قلم هاي آميخته با جوهر معرفت و شناخت را در دست دارند و براي دغدغه هاي بجا و حقيقي عقيدتي اسلامي خود از تلاش و پويايي برخوردار هستند دعوت ميکنيم تا دراين راستا همراهي بفرمايند. لذا بايد با هوشمندي و تعقل و تفکر قلمهاي تواناي خود را در اين رابطه بر صفحه روزگار به حرکت در آوريد و براي افشاي ماهيت منافقان از پاي ننشينيد
دانلود فايل صوتي اظهارات مجتهد شبستري در هتاکي به ساحت پيامبر(ص) کيک کنيد
دوستان همراه در صورت ايجاد لينک و مقاله اطلاع دهيد تا در ذيل بيانيه درج شود
لينک خبري بيانيه در سايت فارس نيوز لينک خبر
1-وبلاگ رمز دشمن شناسي مديريت مرتضي عزاداري اصلاح طلبان اصفهان به سبک شبستري
2-وبلاگ سياست مديريت علي سياست نفي عصمت پيامبر اکرم (ص)توسط مجتهدي شبستري
3-وبلاگ اصولگرا مديريت محمد حق جو آراي خاموش تنها اميدبربادرفته اصلاح طلبان!
4-وبلاگ اينجا صفحه بيست و يکماست مديريت قاصدک مجتهد شبستري به دانشگاه ما هم ميايي
5-وبلاگ چهر ميدان گفتگو مديريت ابراهيم مير عزيزي سروش و مجتهد شيستري
6-بچه هاي قلم مديريت مجتهد شبستري و افاضات وارده! + فايل صوتي جديد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر