جستجوی این وبلاگ

۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۵, سه‌شنبه

حق را بگوييد!!!!!!!!!!!!


اين روزها هر چه به انتخابات نزديکتر مي شويم بيش تر از پيش دست و چهره خيلي از آنهايي رومي شود که يک عمر سنگ خط امام رو به سينه ميزدند. يکي نيست به ايشان بگويد شما چرا از امام و شخصيت بزرگ و والاي اايشون براي اثبات سخنان خودتون استفاده مي کنيد ولي در عمل به آنچه امام برايش مهم بود پشت پا مي زنيد؟ چرا وقتي نوبت به رقيبتان که از شما در اقتداو تبري به امام و سيره امام مي رسد اين همه بخل و غرض بکار مي گيريد آخر چرا با اين لفاظي هاي غلط همچنان گذشته مي خواهيد بر روي دستاور هاي دولت خدمتگزار و سخت کوش پرده بکشيد تا به اصطلاح خودتان با بي طرفي برخورد کردده باشيد و همچنان که فرمودين نمي خواهيد بگوييد که به که راي مي دهيد.نبايد هم اين را اعلام کنيد چون خلاف قانون است اما تخريب و زير سوال بردن و بد اخلاقي چرا؟؟؟؟بي توجهي به رويدادهاي بسيار مهم خود نيز بد اخلاقي بزرگي است که اين روزها خيلي ها دچار آن شده اند....
آيا شد در طي دولت نهم همچون دولت قبل ازآن سخني در حمايت و تقدير بر اين همه دستاورد بزنيد. چقدر دل بايد مقبوض باشد که در مورد حرکت و موج پيروزي ژنو و اين همه شکست و افتضاح دشمن صهيون تنها به اين بسنده کنيد که ....(غربي‌ها در اين اجلاس امتحان بدي پس دادند و نشان دادند که شعار حقوق بشر و مبارزه با نژاد پرستي که آنها 30 سال است که در دستور کار خود قرار داده‌اند، تنها در حد حرف است و شعار آنها هيچ اصالتي ندارد) آيا شمادر مقامي نيستيد که براي اين پيروزي حد اقل چند ثانيه بيشتر بر اين مهم صحبت مي رانديد و پيروز ميدان را معرفي ميکرديد ؟؟؟؟؟ آيا اگر در دولت خودتان اين اتفاق رخ مي داد چند کنفرانس خبري ترتيب مي داديد و خبرنگاران خانم و آقاي خارجي را دعوت ميکرديد و با آن بذله گويي هاي متداول پاسخ را با يک شوخي قدرتمندانه نشان مي داديد؟؟؟؟
چه بگويم که غلظت قلب ها مانع از ديد حقايق و رقيب شده است. از شما ميخواهيم که درصد آرا دولت خود را با درصد آراء در دوره نهم بررسي بي غرضي داشته باشيد آيا اين موجب نگراني است که در صد آرا بيشتر شده است و يا اين را مشارکت نداشتن آرا اکثريت مي نماميد؟ و اينکه فرمودين مردم را منحرف نکنند بحق حرف زيبايي بود و بايد ستود انچه را که فرمودين بله اين روزها با منحرف کردن مردم به زمان کوپن و موفقيت هاي کوپني مي فريبند و يادشان رفته از کي کوپن فروشي و دلال بازي و بازار سياه درست شد!!!!!!!! بايد عرض کنم اين يکي و آن که چه جفايي بر ناديده گرفتن نظر امام در دولت کوپني رفت را جز افتخارات شان معرفي کنند.
اين هم جدول آماري انتخابات برگزار شده پس از پيروزي انقلاب اسلامي تا کنون موجود مي باشد طبق امارهاي مستندجهت اطلاع
شما از سفر کوتا هي که براي زيارت در عتبات عاليات مشرف شدين اين همه در خطبه نماز جمعه سخن رانديد ولي آيا جاي اين را نمي ديدن که از دستاوردهاي هسته اي و ديپلماتيک هم يادي کنيد؟
لابد هنوز باور نداريد که اکثر کشور هاي جهان دولت ايران را در به دست اوردن آنچه که تا کنون حرف ان زده ميشد موفق دانسته اند تا جايي که دولت آمريکا خود در خواست ميدهد که در اجلاس 5+1 شرکت کند و يا در خواست ارسال بسته هاي راهبردي اقتصادي ايران مي شود.
موج حرکت نيويورک هنوز از پا ننشسته و هنوز راديو وشبکه هاي تلويزيوني بيگانه دنبال راهي ميگردند تا ضربه اي که توسط رئيس جمهوري دولت ايران خورد را خنثي کنند و با تفسيرو تحليل ارئه ميدهند و دنبال راهي ميگردند که چگونه از اين شکست ذره اي خود را تبرئه کنند.
گاهي از امام قدس سره مي شنيديم که انسان وقتي دچار منيت مي شود الوده به همه بيماريهاي قلب و روح مي شود. اري باور کردم اي معمار انقلاب تو همه چيز را خوب تفسير و توصيف مي نمودي کاش بودي و علي زمان را و ياران واقعي انقلاب و طلايه داران مردان مرد و ادامه دهندگان سيره شهدا را مي ديدي که چطور شبانه روز در به دست اوردن آنچه که از دست رفته بود چگونه تلاش مي کنند و در آخر بخل ورزان و کينه توزان ناديده مي گيرندشان تا مگر بر اين همه افتخاراتي که به دست آمده چشم حسرت بر بندند. چه ميگويم زبانم گر چه اين را مي گويد اما دلم تو را حاضر و روح بلندت را نظاره گر مي بيند و ما در اين راه قدمي جز آنچه که شما براي آن قيام نمودي نميخواهيم. راست گفتيد که هر گاه دشمنان با عصبانيت از شما ياد کنند بدانيد شما درست رفتار کرده ايد و راهتان درست بوده و اگر دشمن از شما تمجيد و تعريف و جانبداري کرد بدانيد کارتان اشتباه بوده و غفلت کرده ايدو از اين بترسيد.
راستي چه کسي ميداند چرا در تبليغات خودشان تنها از عکس امام استفاده مي کنند نه عکسي که مقام عظمي ولايت و امام در کنار هم هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
لينک هاي خبري مقاله فارس:لطفاً فقط حقيقت را بيان کنيد
دو لت مهر:حق را بگوييد!!!!!!!!!!!!!!
ثبت مقاله در سايت رسانه
و لينک در سايت رجا نيوز
لينک در کلمه نيوز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر